»  Clasa I

Dezvoltare personala. Caiet de lucru. Autocunoastere, Interactiuni. Clasa I. Editura Elicart

Dezvoltare personala. Caiet de lucru. Autocunoastere, Interactiuni. Clasa I. Editura Elicart

Cod EAN: 9786068496917

 

Oferta valabila in limita stocului disponibil

 

Pret: 14.00 Lei

(PRP - Pret Recomandat de Producator)

 

Pret: 11.00 Lei

In stoc

Sunt 3 bucati in stoc

Cantitate
-
+
Comanda acest produs

Dezvoltare personala. Caiet de lucru. Autocunoastere, Interactiuni. Clasa I. Editura Elicart

Auxiliarul de „Dezvoltare personală” îşi propune să vină în spriji­nul cadrelor didactice care nu au pregătire de specialitate (psiholo­gie), punându-le la dispoziţie o mulţime de exerciţii (unele bazate pe suport grafic/intuitiv) şi jocuri sau activități pe grupe (descrise detaliat).

Scopul urmărit este ca învăţătorul sau învăţătoarea să-i cunoas­că cât mai bine pe copiii din propria clasă.
S-a pus un accent deosebit pe exprimarea emoţiilor, oricare ar fi acestea, dându-se astfel şansa fiecărui copil să se descopere, să se accepte şi să afle ce-i place cu adevărat să facă. Sub îndrumarea cadrului didactic se vor stimula emoţiile pozitive, cele care îl ajută pe şcolar să-şi dezvolte abilităţile empatice şi de comunicare.

Sunt propuse jocuri şi activităţi atât individuale, cât şi în echipă, elevii fiind încurajaţi să lucreze împreună, să asculte, să dea răspun­­suri, să ana­lizeze şi să ducă la bun sfârşit o sarcină de lucru, într-un interval de timp dat.

CUPRINS:

• EVALUARE INIŢIALĂ

I. AUTOCUNOAŞTERE ŞI STIL DE VIAŢĂ SĂNĂTOS
A. Autocunoaştere şi atitudine pozitivă faţă de sine şi faţă de ceilalţi
• CINE SUNT EU?
• CARACTERISTICILE PERSONALE (Îmi place să vorbesc despre mine)
• CUM MĂ VĂD CEILALŢI? (Ascult când vorbesc ceilalţi despre mine)
• PUNCTE TARI ŞI LIMITE OBSERVABILE (Ce pot şi ce nu pot)
B. Igienă personală
• SUNT SĂNĂTOS PENTRU CĂ AM GRIJĂ DE MINE
• REGULI DE IGIENĂ PERSONALĂ
• EVALUARE – MĂ CUNOSC MAI BINE!

II. DEZVOLTARE EMOŢIONALĂ ŞI SOCIALĂ
A. Trăirea şi manifestarea emoţională, starea de bine
• CÂND APAR EMOŢIILE?
• EMOŢIILE MELE2
• POT SĂ VORBESC DESPRE EMOŢIILE MELE
• MOMENTE EMOŢIONANTE (Sărbătorile de iarnă)
B. Comunicarea şcolară eficientă
• CUM COMUNIC CU CEI DIN JURUL MEU?
• COMUNIC ŞI CÂND NU VORBESC
• EVALUARE – MĂ MANIFEST ŞI COMUNIC ÎN FELUL MEU
C. Interacţiuni simple cu fiinţe şi obiecte familiare
• HAI LA JOACĂ! (Interacţiunea cu fiinţele)
• UNIVERSUL MEU (Obiecte familiare)
• PRIETENII (Am un prieten / Sunt un prieten bun)
• FAMILIA MEA
• RECAPITULARE – INTERACŢIONEZ, COMUNIC ŞI MĂ MANIFEST

III. ASPECTE SPECFICE ALE ORGANIZĂRII ÎNVĂŢĂRII ŞI PREGĂTIRII PENTRU VIAŢĂ LA ŞCOLARUL MIC
A. Rutine şi sarcini de lucru
• CUM FAC ŞI CE FAC DE OBICEI?
• DREPTURILE ŞI SARCINILE MELE
• DIALOG ÎNTRE EGALI
• EVALUARE – SĂ NE AMINTIM!
B. Abilităţi şi atitudini de învăţare
• CUM ŞI DE CE ÎNVĂŢ? (am nevoie să învăţ?)
• AJUTAT, DEVIN MAI EFICIENT
C. Explorarea meseriilor
• VISUL MEU DE VIITOR
• 1 IUNIE – BUCURIA COPIILOR
• RECAPITULARE (La ce mă ajută orele de „Dezvoltare personală”?/ Stau de vorbă cu mine)

• EVALUARE FINALĂ (Am aflat multe despre mine la orele de „Dezvoltare personală”)

• SUGESTII DE CÂNTECE


Editura: Elicart
Autor(i): Lucretia Neacsu, Arina Damian
Cod ISBN: 978-606-8496-91-7
An aparitie: 2018
Numar pagini: 64
Tip coperta: Necartonata
Format (mm): 290x205
Titluri recomandate
spacer
Website detinut de Auxiliare Online S.R.L., CIF: 42303450, Reg.Com: J40/2573/2020, Cod CAEN: 4791

auxiliare.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.