Termeni si conditii

Magazinul online operat prin intermediul domeniului de internet https://auxiliare.ro, se afla in proprietatea Societatii Comerciale Auxiliare Online S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Sectorul 2, Strada Hortensiei nr. 61C, Apartament 9, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/2573/2020 si avand CUI 42303450, Cod CAEN: 4791, denumita in cele ce urmeaza Furnizorul.
 
Folosirea, vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul https://auxiliare.ro implica acceptarea urmatorilor termeni si conditii:
 
1.Plasarea produselor in cos:

Toate preturile sunt exprimate in lei si contin T.V.A.
Plasati cartea/cartile in cosul de cumparaturi, apasand pe butonul "Pune in cos".
Pentru a schimba cantitatea cartilor selectate puteti completa alta cantitate si apoi sa apasati  "Actualizare cos".
Daca doriti sa continuati cumparaturile, apasati "CONTINUA CUMPARATURILE" iar pentru a plasa comanda apasati "Urmatorul pas".
Cumparaturile vor sta in cosul Dumneavoastra timp de 7 zile.
 
 
2. Autentificare / Creare cont. 
 
Pentru a putea plasa comanda este necesar sa va autentificati cu adresa de e-mail si parola.
In cazul in care deja nu detineti un cont in magazinul nostru, puteti sa-l inregistrati completand datele solicitate.
  
 
3. Finalizare comanda:

Acesta este ultimul pas, dupa finalizarea acestuia comanda va fi preluata de un responsabil al magazinului.
Va recomandam sa verificati componenta comenzii cat si pretul. Puteti alege o adresa alternativa de livrare.

Taxa de transport pentru livrarile la sediu/domiciuliu este in valoare de 25 lei (TVA inclus), respectiv 15 lei (TVA inclus) pentru livrarile prin intermediul serviciului easyBox, pus la dispozitie de catre Sameday Courier (S.C. Delivery Solutions S.A.). Taxa de transport va fi calculata automat la valoarea totala a comenzii si va fi inscrisa pe documentul de livrare. 
 
Modalitatea de plata pentru care puteti opta, este:
  • plata cu cardul bancar (NETOPIA mobilPay);
  • plata ramburs (la primirea coletului, prin intermediul Sameday Courier;
  • Plata cu OP (prin Ordin de Plata, in contul IBAN RO03BTRLRONCRT0541146501, ulterior emiterii facturii proforme sau dupa caz, a facturii fiscale)
In zona mentiuni speciale puteti completa toate datele pe care operatorul comenzii trebuie sa le cunoasca pentru a va servi. Dupa finalizarea comenzii veti primi un e-mail automat care atesta inregistarea acesteia.


4. Livrare comanda:

Comenzile pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei. Livrarea comenzilor se va face prin intermediul Sameday Courier (S.C. Delivery Solutions S.A.). Comenzile pot fi livrate atat la sediu/domiciliu (timp de livrare estimat, trei zile lucratoare din momentul finalizarii comenzii), cat si prin intermediul serviciului Sameday easyBox (timp de livrare estimat, doua zile lucratoare din momentul finalizarii comenzii), in locker-ele puse la dispozitie de catre compania de curierat. La alegerea acestei optiuni, veti putea alege un punct de ridicare cat mai apropiat de domiciliul, locul dumneavoastra de munca, etc. Selectia se poate face atat prin tastarea unui cuvant cheie (ex: Crangasi), in functie de judet, sau optional, prin permiterea accesului la locatie, indicandu-va in acest caz cel mai apropiat locker easyBox din perimetrul in care va aflati.

Pentru livrarile la sediu/domiciliu, in situatia in care nu sunteti gasit(a) la adresa indicata, reprezentantii companiei de curierat vor incerca livrarea consecutiva de maxim trei ori in trei zile diferite. Ulterior, coletul va fi returnat expeditorului.

Pentru livrarile prin intermediul Sameday easyBox, timpul de pastrare in locker este de 72h (ore) de la primirea informarii prin intermediul unui mesaj de tip SMS si/sau prin e-mail. Neridicarea coletului in intervalul mentionat va conduce la returnarea acestuia catre expeditor.

Politica de retur 

 

Potrivit OUG nr 34/2014, clienții magazinului on-line www.auxiliare.ro au dreptul să se retragă din contract, respectiv să returneze bunurile achiziționate în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.

 

Perioada de returnare a unui bun sau renunțarea la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a bunurilor comandate sau a ultimului bun dintr-o comanda – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.

 

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din contract, acesta va notifica in scris intentia de returnare, accesand pagina de Contact din cadrul magazinului on-line, ori la adresa de e-mail: contact@auxiliare.ro

 

Vânzătorul va returna exact suma ce a fost efectiv achitată de client la data achiziționării produselor (conform preturilor afisate clientului in momentul finalizarii comenzii). Rambursarea sumei achitate se face in termen de maxim 10 zile lucratoare, dupa receptionarea produselor returnate de catre client. Costurile privind returnarea produselor comandate vor fi suportate de catre client. Nu se vor accepta retururi a caror costuri de transport intra in sarcina vanzatorului.


In eventualitatea in care plata comenzii a fost efectuata online, prin intermediul cardului bancar, returnarea sumei se va face in contul IBAN din care ati efectuat tranzactia. In eventualitatea in care doriti returnarea sumei intr-un cont bancar diferit fata de cel din care s-a platit initial, va rugam sa il precizati in solicitarea dumneavoastra de retur. De asemenea, in cazul returului unui(or) articol(e) achitate cu plata ramburs, va rugam sa ne precizati un cont bancar in care doriti returnarea sumei de bani aferenta.

 

Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate. Nu putem accepta produsele care au fost deteriorate, respectiv cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgărieturi, ciobituri, îndoituri, lovituri. De asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile care insoțeau produsul in momentul recepționării coletului.

 

Dacă produsele/carțile livrate au fost însoțite de eventuale articole promoționale (coperți, semne de carte, etc), menționate in documentul de livrare, la retunarea produselor/carților achiziționate, vor trebui returnate și acestea.

 
S.C. Auxiliare Online S.R.L. are dreptul ca atunci cand consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-voință să solicite acestuia daune interese, in condițiile legislației in vigoare. De asemenea, S.C. Auxiliare Online S.R.L. își rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului. 

Politica protejare date cu caracter personal

 
Politica privind confidentialitatea website-urilor/magazinelor online este pusa la dispozitie de catre Auxiliare Online S.R.L. definit ca furnizor de servicii in acest document.

Aceasta instintare privind confidentialitatea datelor cu caracter personal este publicata in temeiul Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 Aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor).

Furnizorul de servicii respecta confidentialitatea dumneavoastra si se angajeaza sa va protejeze datele cu caracter personal.

Instiintarea de confidentialitate are scopul de a va informa cu privire la modul in care va protejam datele cu caracter personal atunci cand ne vizitati website-ul si de a va informa despre drepturile dvs. de confidentialitate, dar si despre modul in care legea aplicabila va protejeaza. 

Aceasta instiintare privind confidentialitatea este furnizata intr-un limbaj usor de inteles, astfel incat sa va usureze navigarea in urmatoarele sectiuni cheie.

1. Informatii privind protectia datelor

2. Datele cu caracter personal pe care le colectam

3. Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal

4. Utilizarea datelor cu caracter personal

5. Comunicarea datelor cu caracter personal

6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal

7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare

8. Termeni si definitii

1. Informatii privind protectia datelor

Aceasta instiintare de confidentialitate are scopul de a va oferi informatii despre cum furnizorul de servicii colecteaza si proceseaza datele dumneavoastra cu caracter personal prin utilizarea acestui website, inclusiv orice date pe care le furnizati atunci cand accesati acest website (va abonati la newsletter-ul nostru, achizitionati un produs sau un serviciu sau participati la un concurs).

Acest website nu se adreseaza copiilor si nu colectam cu buna stiinta date referioare la copii. 

Este important sa cititi aceasta instiintare de confidentialitate impreuna cu orice alta informare cu privire la confidentialitate sau o notificare de prelucrare pe care o putem furniza in anumite situatii cand colectam sau procesam date cu caracter personal despre dumneavoastra, astfel incat sa fiti pe deplin costienti de modul in care folosim datele dumneavoastra.  Aceasa instiintare de confidentialitate completeaza celelalte anunturi si nu intentioneaza sa le suprascrie. 

Furnizorul de servicii este inspectorul si este responsabil de datele cu caracter personal.

Aveti dreptul de a face o plangere/sesizare oricand la ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal din Romania. Am aprecia sansa de a ne ocupa de sesizarea dumnevoastra inainte de a apela ANSPDCP, deci va rugam sa ne contactati in prima instanta.

 

Modificarea instiintarii privind protectia datelor si datoria dvs. de a ne informa de eventualele schimbari.

Este important ca datele dumneavoastra cu caracter personal, pe care le detinem, sa fie corecte si actuale. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta daca datele dumneavoastra cu caracter personal se modifica pe toata durata colaborarii dumneavoastra cu compania noastra.

 

Link-uri catre terti

Acest website poate contine link-uri catre terti, plugin-uri si aplicatii in diverse limbaje de programare.  Accesarea acestor link-uri externe, activarea anumitor optiuni dar si implementarea unor aplicatii sau plugin-uri, va permite tertilor sa colecteze sau sa stocheze datele dumneavoastra cu caracter personal. Nu controlam aceste webiste-uri terte si nu suntem responsabili pentru notificarile/declaratille sau politica lor de confidentialitate. Dupa ce parasiti website-ul nostru, va sugeram sa cititi politica de confidentialitate a fiecarui wesbite pe care il vizitati.

2. Date cu caracter personal pe care le colectam

Prin datele sau informatiile cu caracter personale facem referire la informatiile cu ajutorul carora se pote identifica o persoana. Nu sunt incluse datele in care identitatea a fost stearsa (date anonime).

Este posibil sa colectam, sa folosim, sa stocam si sa transferam diferite tipuri de date cu caracter personal despre dvs. Datele sunt grupate dupa cum urmeaza: 

- Datele de identitate includ (nume, prenume, nume de utilizator sau un identificator similar,  apelativ)

- Datele de contact includ (adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de email, numarul de telefon)

- Date financiare includ (cont bancar)

- Date privind tranzactiile includ (detalii despre modalitatea de plata aleasa, detalii necesare privind achizitionarea produselor/serviciilor furnizare de compania noastra)

- Date tehnice includ (internet protocol â€" adresa IP, datele de autentificare, tipul si versiunea de browser, fusul orar, sistemul de operare, tipul de platforma si alte tehnologii sau dispozitive folosite pentru a accesa website-ul)

- Datele profilului includ (numele de utilizator si parola, achizitiile si comenzile dumneavoastra, interesele si preferintele dumneavoastra, feedback-uri, rezultatele sondajelor)

- Datele de utilizare includ (informatii despre cum utilizati website-ul, produsele sau serviciile)

- Datele de marketing si comunicari includ (preferintele dumneavoastra in privinta marketing-ului nostru sau al tertilor si preferintele dumneavoastra pentru comunicari)

De asemenea, se pot colecta, folosi si stoca date agregate precum date statistice si demografice in orice scop. Datele agregate pot deriva din datele cu caracter personal, dar din punct de vedere legislativ nu sunt considerate date cu caracter personal deoarece acest tip de date nu dezvaluie direct sau indirect identitatea dumneavoastra. Spre exemplu, putem agrega datele de utilizare pentru a calcula procentajul de utilizatori care acceseaza o pagina sau sectiune specifica a website-ului. Cu toate acestea, daca  intersectam si corelam Datele Agregate cu datele dumneavoastra cu caracter personal, astfel incat sa fiti identificat direct sau indirect, vom considera si trata datele corelate drept date cu caracter personal ce vor fi folosite in conformitate cu prevederile acestei instiintari de confidentialitate.

Nu colectam nicio categorie speciala de date cu caracter personal despre dumneavoastra (aceasta categorie include detalii cu privire la rasa sau etnie, religie sau credinta, orientare sexuala, optiuni politice si alte informatii sensitive). De asemenea, nu colectam nici o informatie despre condamnarile penale sau infractiuni.

Nefurnizarea datelor cu caracter personal

In situatiile in care este necesara colectarea datelor cu caracter personal prevazute prin lege sau in cadrul prevederilor contractuale cu dumneavoastra si nu reusiti sa furnizati aceste date, atunci cand vi se solicita, este posibil sa nu putem executa serviciile sau livra produsele contractate sau pe care incercam sa le contractam.  In aceasta eventualitate, este posibil sa fie necesar sa anulam o comanda, un produs sau un serviciu furnizat de noi, dar va vom notifica daca este cazul la momentul respectiv.

3. Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal

Utilizam diferite metode pentru a colecta date de la si despre dumneavoastra, inclusiv prin: 

Interactiuni directe. 

Este posibil sa ne furnizati datele dumneavoastra cu caracter personal (Date de Identitate, Date de Contact, Date Financiare) prin completarea unor formulare sau prin corespondenta cu noi prin telefon, posta, email sau alte interactiuni directe. Acest tip de interactiuni includ datele personale pe care le furnizati atunci cand:

  • Comandati sau achizitionati produse sau servicii oferite de catre compania noastra 
  • Creati un cont pe website-ul comaniei
  • Va abonati la serviciile sau informarile companiei
  • Solicitati trimiterea campaniilor de marketing de catre compania noastra
  • Va inscrieti intr-un concurs, promotie sau sondaj oferite de compania noastra
  • Ne oferiti feedback

Tehnologii sau interactiuni automatizate. 

In masura in care interactionati cu website-ul nostru, este posibil sa colectam in mod automat Datele Tehnice despre dispozitivele folosite, actiuni si modele de navigare. Colectam aceste date cu caracter personal prin folosirea cookie-urilor, sesiunilor pe servere sau alte tehnologii similare. (De asemenea. este posibil sa primim date tehnice despre dvs., daca vizitati alte website-uri care folosesc cookie-urile noastre). Pentru mai multe detalii, va rugam sa verificati Politica de Utilizare a Cookie-urilor.

Partile terte sau sursele disponibile publicului larg. 

Este posibil sa primim date cu caracter personal despre dumneavoastra prin intermediul diverselor parti terte (si surse publice) dupa cum sunt enuntate mai jos:

- Date tehnice furnizate de urmatoarele parti terte: 

- Furnizorii de servicii/date de analiza (Google Analytics, Google Analytics Ecommerce, StatCounter si alte sisteme de monitorizare)

- Retele si canale de promovare (Google Adwords, Google Remarketing, sisteme de afiliere, Social Media: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube si alte retele de socializare folosite)

- Website-urile agregatoare de oferte sau comparatoarele de preturi (Compari.ro, ShopMania.ro, Cauti.ro. Okazii.ro, Price.ro)

- Solutii si servicii de chat online (SmartSupp)

  • Procesatori de plati online cu cardul (NETOPIA - mobilPay, EuPlatesc, PlatiOnline)
  • Sisteme de facturare in cloud
  • Sisteme de emitere automata a AWB-urilor pentru firmele de curierat

4. Utilizarea datelor cu caracter personal

Vom utiliza datele dumneavoastra cu caracter personal doar in limitele legislative permise. In majoritatea cazurilor, vom folosi datele dumneavoastra cu caracter personal in urmatoarele situatii: 

  • In cazul in care trebuie se emitem sau incheiem un contract cu dumneavoastra.
  • In cazul in care datele cu caracter personal sunt necesare pentru interesele noastre legitime (sau ale partilor terte) iar interesele si drepturile dumneavoastra fundamentale nu depasesc interesele noastre legitime.
  • In cazul in care trebuie sa respectam obligatiile si prevederile legale.

In general, nu ne bazam pe consimtamant ca baza jurdica pentru a prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal decat in legatura cu transmiterea acestor date catre partile terte pentru comunicari directe de email marketing sau prin mesaje text.

Ne puteti contacta oricand, in vederea retragerii acestui acord de comunicare prin marketing prin intermediul formularului de contact de pe site.

Scopurile in care sunt folosite datele cu caracter personal

Mai jos regasiti o descriere a tuturor modalitatilor pe care intentionam sa  folosim datele dumneavoastra cu caracter personal, dar si care sunt bazele juridice/legislative pe care le utilizam pentru folosirea acestor date. De asemenea, am identificat interesele noastre legitime acolo unde este cazul.

Este de retinut faptul ca putem procesa datele cu caracter personal pentru mai mult de o baza legala, in functie de scopul specific pentru care va folosim datele. Va rugam sa ne contactati in cazul in care sunt necesare mai multe detalii despre anumite baze legale pe care ne bazam in privinta procesarii datelor dumneavoastra cu caracter personal, in cazul in care mai mult de un scop a fost enuntat mai jos:

Scop / Activitate - Pentru a va inregistra drept un client nou.

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact

Baza legala de prelucrare - Date necesare pentru exercitarea  unui contract cu dvs.

Scop / Activitate - Pentru a procesa si livra comanda, incluzand:

  • Emiterea documentelor de livrare (facturi fiscale, avize de insotire a marfii - prin intermediul serviciului de facturare/gestiune SmartBill), precum si a documentelor de transport (de tip AWB - prin intermediul Sameday Courier)
  • Gestionarea platilor, comisioanelor si taxelor
  • Colectarea si/sau recuperarea sumelor de bani datorate

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a recupera datoriile fata de noi, daca este cazul).

Scop / Activitate - Pentru a gestiona relatia cu compania noastra, inclusiv:

  • Instiintari privind modificarile aduse termenilor nostri privind politica de confidentialitate.
  • Cererea unei recenzii sau efectuarea unui studiu de piata.

Tipuri de date - date de identitate, date de contact, date privind tranzactii, date de marketing si comunicari

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru a ne conforma unei obligatii legale.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a ne actualiza baza de date si pentru a observa modul in care clientii nostri utilizeaza produsele/ servciile noastre.

Scop / Activitate - Pentru a va permite sa participati la un concurs cu tragere la sorti, o competitie sau un sondaj

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Datele profilului, Date de utilizare, Date de marketing si comunicari.

Baza legala de prelucrare:

  • Date necesare pentru exercitarea unui contract cu dvs.
  • Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a observa modul in care clientii utilizeaza produsele/ servciile noastre, pentru a dezvolta business-ul nostru).

Scop / Activitate - Pentru a gestiona si proteja afacerea noastra si acest website (inclusiv solutionara eventualelor probleme tehnice, analiza datelor, testare, mentenanta sistemului, suport, raportare si date de gazduire, bunuri si servicii care ar putea fi de interes pentru dvs.)

Tipuri de date - Date de identitate, Date de contact, Date tehnice, Date de utilizare, Datele profilului.

Baza legala de prelucrare: Date necesare pentru interesul nostru legitim (pentru a desfasura activitatile companiei noastre, pentru a furniza servicii de administrare si servicii IT, securiteatea retelelor, pentru a preveni frauda, in contextul unei restructurari a companiei noastre).

Activitati de marketing

Dorim sa va oferim optiuni privind utilizarea anumitor date cu caracter personal, in special in ceea ce priveste marketingul si publicitatea online. Am creat aceasta notificare de confidentialitate pentru ca dvs. sa puteti lua anumite decizii cu privire la utilizarea datelor dvs. cu caracter personal si prin mecanismele de mai jos.

Anunturi si oferte promotionale

Este posibil sa folosim datele dvs. cu caracter personal (Datele de Identitate, Datele de Contact, Datele Tehnice, Datele de Utilizare, Datele Profilului) pentru a ne forma o opinie asupra a ceea ce credeti ca doriti sa achizitionati sau aveti nevoie sau v-ar putea interesa. Acesta este modul in care putem decide ce produse, servicii sau oferete pot fi relevante pentru dvs.

Veti primi comunicari de marketing din partea noastra daca ati solicitat informatii de la noi, ati achizitionat bunuri sau servicii de la noi sau ne-ati furnizat datele dvs. atunci cand ati participat la un concurs sau v-ati inscris intr-o promotie si in fiecare dintre situatiile mentionate, nu ati renuntat la comunicarile de marketing trimise de compania noastra.

Activitati de marketing furnizate de terti

Va vom solicita consimtamantul expres inainte de a furniza datele dumneavoastra cu caracter personal catre orice tert din exteriorul furnizorului de servicii in scopuri de marketing.

Renuntare

Ne puteti solicita noua sau partilor terte incetarea trimiterii mesajelor de marketing in orice moment prin autentificarea in contul create pe site-ul nostru si verificarea sau debifarea casetelor relevante pentru a va ajusta preferintele privind comunicarilor de de marketing sau selectand link-urile de renuntare prezente in orice mesaj de marketing trimis sau ne puteti contacta direct oricand doriti, prin intermediul formularului de contact.

In cazurile in care renuntati la primirea mesajelor de marketing, aceasta optiune de renuntare nu se aplica si pentru datele cu caracter personal furnizate ca urmare a achizitiei unor bunuri sau servicii, garantii sau alte tranzactii.

Cookieuri

Puteti seta browserul dvs. sa refuze anumite cookie-uri sau toate cookie-urile. De asemenea puteti seta browserul sa va avertizeze atunci cand website-urile seteaza sau acceseza cookie-uri. In cazul in care refuzati sau dezactivati cookie-urile browserului, va instiintam ca anumite sectiuni ale website-ului pot deveni inaccesibile sau nu vor functiona corespunzator. 

Pentru mai multe informatii dspre cookie-urile folosite de website-ul nostru, va rugam sa consultati „Politica de utilizare a cookie-urilor”.

Modificarea scopului de colectare

Vom folosi datele dvs. cu caracter personal pentru scopurile pentru care le colectam, cu exceptia cazului in care consideram in mod rezonabil ca trebuie sa le folosim dintr-un alt motiv, iar motivul este compatibil cu scopul initial. Daca doriti sa primiti o explicati cu privire la modul in care prelucrarea noului scop este compatibil cu scopul original, va rugam sa ne contactati.

5. Comunicarea datelor cu caracter personal

Daca va fi necesar sa folosim datele dvs. cu caracter personal pentru un scop independent, va vom anunta si va vom explica bazele legale care ne permit sa facem acest lucru.

Va rugam sa retineti ca putem prelucra datele dvs. cu caracter personal fara acordul sau consimtamantul dvs. in conformitate cu regulile de mai sus, in cazul in care acest lucru este nesar sau permis de lege.

Este posibil sa furnizat datele dvs. cu caracter personal catre partile prezentate mai jos, in scopul stabilit in tabelul de la punctul 4.

  • Parti terte interne asa cum sunt definite in Termeni si definitii
  • Parti terte externe asa cum sunt definite in Termeni si definitii
  • Anumite parti terte asa cum este mentionat la punctul 4 
  • Parti terte cu care putem fuziona sau carora le putem vinde, transfera parti  din afacerea noastra sau din activele noastre. In mod alternativ, putem cauta sa fuzionam sau sa achizitionam alte afaceri. In cazul unei schimbari organizationale, noii proprietari pot utiliza datele dvs. cu caracter personal in scopuri specifice si in conformitate cu instructiunile noastre.

Solicitam tuturor partilor terte sa respecte securitatea datelor dvs. cu caracter personal si sa trateze aceste date in conformitate cu legea. Nu permitem tertilor care ne furnizeaza servicii sa utilizeze datele dvs. personal in scop propriu, ci le vom permite sa va proceseze datele cu caracter personal in scopuri mentionate si in conformitate cu instructiunile noastre.

Transferul international de date

 Nu transferam datele dvs. cu caracter personal in afara Spatiului Economic European (SEE).

6. Securizarea si stocarea datelor cu caracter personal

Am aplicat masurile adecvate pentru prevenirea pierderii accidentale a datelor cu caracter personal, utilizarea sau accesarea neautorizata, modificarea sau dezvaluirea datelor cu caracter personal. In plus, limitam accesul la datele dvs. tuturor persoanelor  din companie, cum ar fi angajatii, agentii si alte parti terte. Ei vor procesa numai datele cu caracter personal conform instructiunilor noastre si vor face obiectul unei obligatii de confidentialitate. 

Avem proceduri pentru a face fata oricaror incalcari ale datelor cu caracter personal si va vom informa pe dvs. si orice autoritate de reglementare aplicabila despre o incalcare in cazul in care suntem obligati din punct de vedere legal sa procedam astfel.

Vom pastra datele cu caracter personal atata timp cat este necesar pentru a indeplini scopurile, inclusiv scopurile satisfacerii oricaror cerinte legale, contabile sau de raportare.

Pentru a determina perioada adecvata de pastrare a datelor cu caracter personal, consideram valoarea, natura si sensibilitatea datelor personale, riscul potential cauzat de utilizarea neautorizata sau divulgarea datelor dvs personale, scopurile pentru care procesam datele cu caracter personal si il putem atinge prin alte mijloace si cerinte legale aplicabile.

Detalii despre perioada de pastrare pentru aspectele diferite ale datelor cu caracter personal (vor fi disponibile in politica noastra de pastrare a datelor pe care o puteti solicita de la noi prin contactare sau prezentarea tabelului de la punctul 4 de mai sus).

In anumite circumstante ne puteti solicita sa stergem datele: vezi [Solicitarea stergerii datelor] de mai jos pentru alte informatii.

In anumite circumstante avem posibilitatea de a anonima date cu caracter personal (astfel incat sa nu mai fie asociate cu dvs) pentru cercetare sau in scopuri statistice, caz in care va putem informa fara nicio notificare suplimentara.

7. Drepturi pe care le aveti si modalitate de exercitare

In anumite circumstante aveti dreptul in conformitate cu legile ce privesc protectia cu caracter personal al datelor solicitand acest lucru prin formularul de contact:

  • Solicitati accesul la datele cu caracter personal.
  • Solicitati corectia datelor cu caracter personal.
  • Obiectul de procesare al datelor cu caracter personal.
  • Solicitati restrictii privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  • Solicitati transferul datelor cu caracter personal.
  • Dreptul de a retrage consimtamantul asupra datelor cu caracter personal.

Daca doriti sa exercitati oricare dintre drepturile mentionate mai sus, va rugam sa ne contactati.

Nu va fi necesar sa achitati nici o taxa (sau sa solicitati orice drept). Cu toate acestea este posibil sa percepem o taxa daca solicitarea dvs. nu este clara, repetitiva sau excesiva. Avem posibilitatea de a refuza cererea dvs. in aceasta situatie.

Pentru a onora cererea dumneavoastra este posibil sa va solicitam informatii specifice pentru a ne ajuta sa va identificam si sa ne asiguram ca aveti dreptul de a accesa acele date cu caracter personal (sau de a va exercita oricare dintre celelalte drepturi). Aceasta este o masura de securitate pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal nu sunt divulgate unei persoane care nu are dreptul sa le primeasca. De asemenea, va putem contacta pentru a va solicita informatii suplimentare in legatura cu solicitarea dvs.

Incercam sa raspundem tuturor solicitarilor in decurs de o luna. Ocazional, poate dura mai mult daca solicitarea dvs. este complexa sau daca aveti mai multe intrebari. In acest caz, va vom anunta.

8. Termeni si definitii

Baza legala - Interesul legitim reprezinta interesul afacerii noastre in conducerea si gestionarea acesteia pentru a ne permite sa va oferim un impact potential si a drepturilor dvs. inainte de a va prelucra datele cu caracter personal pentru interesele noastre. Nu folosim datele cu caracter personal pentru activitatile proprii (daca nu avem consimtamantul dvs. sau daca nu este permis prin lege). Puteti obtine informatii suplimentare despre cum evaluam interesele noastre legitime impotriva oricarui impact potential asupra dvs. in ceea ce priveste anumite activitati ce tin de contactarea noastra.

Indeplinirea contractului - reprezinta procesarea datelor cu caracter personal acolo unde este necesar pentru performanta unui contract la care sunteti parte sau pentru a lua masuri asupra cererii dvs inainte de a incheia un astfel de contract.

Indepinirea unei obligatii sau unei reglementari legale - inseamna prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care sunt  necesare pentru respectarea unei obligatii sau reglementari legale in care suntem supusi.

Partile terte sunt considerate:

- Furnizori de servicii (care actioneaza ca procesatori) din Romania ce furnizeaza IT si servicii de administrare a sistemelor.

- Consilieri profesionisti (care actioneaza ca procesatori sau colectori comuni de date) inclusiv avocati, bancheri, auditori si asiguratori din Romania ce furnizeaza servicii de consultanta, servicii juridice, servicii bancare, servicii de asigurare, servicii contabile.

Drepturile dumnevoastra sunt urmatoarele:

Solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal - Acest drept va permite sa primiti o copie a datelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs. si sa verificati daca procesam aceste date conform normelor legislative.

Solicita corectarea datelor cu caracter personal pe care le detinem despre dvs.  - Acest lucru va permite sa ne solicitati corectarea oricaror date incomplete sau inexacte pe care le detine despre dvs., fiind posibil sa fie necesar sa verificam corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizati.

Solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati stergerea datelor cu caracter personal, in cazul in care nu exista motive intemeiate privind continuarea procesarii acestor date. De asemenea, aveti dreptul de a ne solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal in cazurile in care ati exercitat cu succes dreptul dvs. de a va opune prelucrarii datelor cu caracter personal, in situatiile in care am prelucrat informatiile dvs. in mod ilegal sau in cazurile in care suntem obligati sa stergem datele dvs. personale in conformitate cu legistaltia locala. Este posibil sa nu putem sa ne conform solicitarii dvs. de a sterge datele cu caracter personal, din motive juridice .

Obiectia fata de procesarea datelor dvs. cu caracter personal - In cazul in care ne bazam pe un interes legitim (sau cele ale unei parti terte) si exista o situatie particulara ce va determina sa obiectati in ceea ce priveste prelucrearea datelor dvs. cu caracter personal si in  masura in care va sunt incalcate drepturile si libertatile fundamentale. De asemenea, aveti dreptul sa obiectati in cazul in va prelucram datele cu caracter personal in scopuri de marketing direct. In unele cazuri, putem demonstra ca avem motive legitime convingatoare pentru a va procesa informatiile care depasesc drepturile si libertatile dvs. fundamentale.

Solicita restrictia privind prelucrara datelor dvs. cu caracter personal - Acest lucru va permite sa ne solicitati suspendarea procesarii datelor dvs. cu caracter personal in urmatoarele scenarii: (a) daca doriti sa stabilim acuratetea datelor; (b) daca utilizarea datelor este ilegala, dar nu doriti sa stergeti aceste date; (c) daca trebuie sa stocati datele, chiar daca nu mai avem nevoie de aceste date, deoarece aveti nevoie pentru a stabili, exercita reclamatii juridice sau (d) ne-ati permis sa folosim datele dvs., dar trebuie sa verificam daca avem motive legale  intemeiate pentru a le utiliza

Solicita transferul datelor dvs. cu caracter personal catre dvs. sau catre o sursa terta. - Va vom furniza dvs. sau unei parti terte pe care ati desemnat-o,  datele dvs. cu caracter personal intr-un format utilizat in mod obisnuit, in format electonic. Retineti ca acest drept se aplica numai informatiilor automate asupra carora ne-ati acordat initial consimtamantul explicit pentru a utiliza aceste date sau unde am folosit informatiile pentru a incheia un contract cu dvs.

Retragerea consimtamantului in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dvs. de a procesa datele cu caracter personal ce va apartin. - Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea oricarei prelucrari efectuate inainte de a va retrage consimtamantul. Daca va retrageri consimtamantul este posibil sa nu putem oferi anumite bunuri sau servicii. Va vom notifica si sfatui in aceasta eventualitate, in momentul in care va retrageti consimtamantul.


Politica de utilizare cookie


Politica de cookie este pusa la dispozitie de Auxiliare Online S.R.L. definit ca furnizor de servicii www.auxiliare.ro definit in acesti termeni si conditii ca site-ul de furnizare. 

 

Ce este un cookie?


Un cookie este o bucata de date sau text pe care un site web o stocheaza pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care acceseaza site-ul. Acestea permit compararea si intelegerea modului in care vizitatorii navigheaza pe pagina noastra web, astfel putem imbunatatii procesul de navigare. 

 

Scopul acestora pe site-ul nostru este de a cunoaste performanta site-ului, sau de a analiza vizitatorii, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

 

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele per sesiune sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea browser-ului web. Cele fixe raman pe terminalul utilizatorului pentru o perioada declarata in browser sau pana sunt sterse manual de utilizator.

 

Furnizorul de servicii pastreaza controlul deplin asupra datelor colectate prin cookie-urile per sesiune si fixe. Site-ul de furnizare va afisa cookie-uri pe urmatoarele browsere: Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera.

 

Cookie-urile in mediile sociale si de publicitate online


Furnizorul de servicii este prezent pe mai multe site-uri de socializare. Site-ul furnizorului de servicii nu trimite cookie-uri prin afisarea de link-uri catre canalele noastre sociale atunci cand navigati pe site-ul nostru. 

 

Puteti urmari link-urile de pe paginile noastre de exemplu Facebook, Twitter, Instagram, Google +, LinkedIn si Pinterest, fiecare retea de socializare avand propriile metode de a solicita acceptul pentru a plasa cookie-uri asupra carora nu avem control. YouTube are propriile politici cookie si politici de confidentialitate asupra carora nu avem control. Nu exista nicio instalare de cookie-uri de pe YouTube pana cand nu sunteti de acord cu cookie-urile You Tube. 

 

In mod similar, accesand paginile de socializare exemplificate Facebook, Twitter, Instagram, Google +, LinkedIn si Pinterest de pe site-ul nostru, veti fi redirectionat catre paginile de socializare care are propriile politici de control si politici de confidentialitate asupra carora nu avem control.

 

In cazul campaniilor active de publicitate online, acceptul dumnevoastra este declarat de optiunea confirmata in browser, existand posibilitatea sa se realizeze afisari ale bannerelor publicitate in functie de preferintele dumnevoastra. Utilizarea datelor de caracter personal se va face doar cu acceptul dumnevoastra explicit.

 

Masuri de precautie


Timpul de expirare al cookie-ului este conform datei de expirare declarata in browser. Cookie-ul folosit de catre site-ul nostru este utilizat pentru colectarea datelor privind adresa IP, locatia, tara, regiunea, orasul, data vizitarii site-ului nostru, pagina accesata in acel moment de catre vizitator, URL-ul paginii accesate in acel moment de catre vizitator, legaturi catre un domeniu extern ce a fost accesat, rezolutia ecranului dispozitivului utilizatorului sau cautarile in site. 

 

Pentru imbunatatirea experientei dumnevoastra pe site-ul nostru, folosim sisteme de analiza agregata anonime a traficului, pentru a securiza site-ul de furnizare si a obtine statistici de marketing si de activitate a vizitatorului pe site.

 

Acceptarea cookie-ului va colecta date referitoare la:

  • Adrese IP
  • Locatia: tara, regiune, oras, coordonate de latitudine si longitudine (Geolocation)
  • Data si ora afisari mesajului cookie (sau a vizitarii site-ului)
  • Titlul paginii accesata in acel moment
  • URL-ul paginii accesate in acel moment
  • URL-ul paginii cel mai accesate 
  • Rezolutia dispozitivului (computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator) de pe care acceseaza site-ul
  • Timpul si locatia in functie de regiunea unde se acceseaza site-ul
  • Fisierele ce sunt accesate sau descarcate
  • Legaturi catre un domeniu extern ce a fost accesat printr-un link de legatura
  • Viteza de incarcare a paginii
  • Limba pe care o foloseste browswerul de pe care s-a accesat site-ul
  • Versiunea browserului
  • Plugin-urile versiunii de browswer accesat (PDF, Flash, Java,...)
  • Limba paginii accesate
  • Diferite campanii / oferte accesate 
  • Evenimentele accesate
  • Cautarile in site
  • Data si timpul primei vizitari a site-ului sau a paginii
  • Data si timpul vizitarii paginii anterioare accesarii site-ului
  • Numarul de accesari ale fiecarui vizitator pe site

 

Vrei sa nu mai primesti cookie-uri?


In cazul in care nu doresti sa mai primesti cookie-uri, renuntand la urmarirea de catre site-ul web, poti configura browser-ul de Internet pentru a le sterge de pe unitatea hard disk a calculatorului sau pentru a va anunta in atunci cand se vor reinstala. 

 

Toate browserele moderne (Firefox, Internet Explorer, Chrome, Safari, Opera) ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor.

 

Aceste setari se gasesc de regula in meniul "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al fiecarui

browser. Daca dezactivati salvarea cookieurilor sau folositi modul Private / Incognito cu care majoritatea browserelor sunt dotate, toate sistemele pe care le utilizam, interne sau terte, vor tine cont de aceste optiuni, existand posibilitatea ca unele facilitati oferite pentru dumnevoastra in calitate de utilizator sa nu functioneze corect. 

 

Daca dezactivati complet cookieurile din browser exista posibilitatea ca totusi sa colectam cateva date generice ale sesiunii de lucru pentru a avea un nivel de securitate ridicat, dar aceste date nu vor fi procesate ca date de marketing.

spacer
Website detinut de Auxiliare Online S.R.L., CIF: 42303450, Reg.Com: J40/2573/2020, Cod CAEN: 4791

auxiliare.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.